ငယ္လက္ရာစာေပေတြကို အ႐ြယ္ႀကီးလာေသာအခါ၊ ပညာရည္ျပည့္ဝ လာသည့္အခါ
မႀကိဳက္ မႏွစ္သက္ေတာ့ဘဲ ၿဖဲဆုတ္ပစ္ခဲ့ေသာ စာေပပညာရွင္ႀကီး ဆိုသူမွာ ဆရာႀကီး
သခင္ကိုယ္ေတာ္မႈိင္း ျဖစ္ပါသည္။ အသက္ငယ္ငယ္ႏွင့္ ကေလး အေဖ မုဆိုးဖိုဘဝ ၾကံဳ
ခဲ့ရရွာသည့္ ဆရာႀကီးအဖို႔ ဝမ္းေရး အတြက္ စိတ္ဆႏၵ မပါဘဲ ေရးခဲ့ရေသာ စာအုပ္မ်ား
မွာ ဆူလြယ္နပ္လြယ္ စာေပေတြ ျဖစ္ခဲ့ဟန္တူပါသည္။ စာေဟာင္းစာေပ အစုအေဆာင္း
ေကာင္းလွသူ ဆရာႀကီးေဇယ် (ဆရာႀကီးသခင္ကိုယ္ေတာ္မႈိင္း၏ သမက္)သည္ တစ္ေန႔
တြင္ ဆရာႀကီးသခင္ကိုယ္ေတာ္မႈိင္း၏ ငယ္လက္ရာျဖစ္သည့္ “ခ်င္းမေလးဝါႏု” ျပဇာတ္
စာအုပ္ကေလးတစ္အုပ္ ေတြ႔လာသည္။ ငယ္လက္ရာကို အလြမ္းေျပဖတ္ေစရန္ ရည္႐ြယ္
ခ်က္ျဖင့္ ဆရာႀကီးအား ေပးခဲ့ရာ “ေအး..ထားခဲ့၊ ထားခဲ့” ဆိုၿပီး ကြယ္ရာတြင္ ဆုတ္ၿဖဲပစ္
လိုက္သည္ဟု ဆို၏။
ဆရာႀကီး သခင္ကိုယ္ေတာ္မႈိင္းမွာ ဆရာေဇယ် ထင္ခဲ့သလို ၎၏လက္ရာအေပၚ လြမ္း
ဖို႔မဆိုထားႏွင့္ ရွက္စရာဟု ယူဆပံုရသည္။ သည့္အတြက္ “မွာပံုေတာ္” ဝတၳဳႀကီး ပထမ
တြဲ၏ နိဂံုးတြင္ ေအာက္ပါကဗ်ာျဖင့္ ေရးသား ေဖာ္ထုတ္ထားသည္ကို ေလ့လာေတြ႔ရွိရပါ
သည္။
“တိုင္းျမန္မာ ျပည္အတြင္းတြင္ျဖင့္
ဂိုဏ္းမကြာ အေဆြသဟာအသင္းတို႔ကိုလ
မႈိင္းဆရာ ေသေသခ်ာခ်ာ လင္းလိုက္ပါရဲ႕
ေတးသီခ်င္းစာသားေတြနဲ႔ ကလက္သည့္အရာကို
(ေမရယ္)
ေတြးေတြးၿပီး စဥ္းစားၾကည့္လိုက္ေတာ့
ေၾသာ္... ေရးရင္းမ်ားငယ္ႏွင့္ ရွက္မိပါ။
ရွာရန္ေဖြရန္ ခက္ဟန္အေနသမယမွာျဖင့္
ကာလံေဒသံ အဂၢံေငြဓနေပမို႔
စာသံေပသံ ႁမြက္ဟန္ အေျခမလွေပမယ့္
ေငြရရင္ ကိစၥေခ်ာေရာ့လို႔
ဉာဏ္သေဘာအျမင္ နည္းအေျခမေပးသူမျဖင့္
သံေယာဇဥ္မီးေတြ ေကၽြးရန္ဖို႔
ေၾသာ္...
ေရွးမက်တက် ေနာက္မက်တက်နဲ႔
ေကာက္ကရဟာေတြ ေတြးေတြးၿပီး
ေရးရေပတာ” ဟူသတည္း။
(စာေရးဆရာနႏၵမိုးၾကယ္ရဲ႕သိမွတ္ဖြယ္ရာ ျမန္မာ့လွ်ဳိ႕ဝွက္ခ်က္(၁၀၀) စာအုပ္မွ)
0 comments:
Post a Comment