Sunday, July 29, 2012

(၁၂) ခုဒၵကပါဠိေတာ္ နိႆယက်မ္းႀကီးကို ဆရာေတာ္ဦးဗုဓ္ ဘယ္လိုအၿပီးသတ္စီရင္ခဲ့သလဲ



ဆရာေတာ္ဦးဗုဓ္သည္ က်မ္းတစ္ေစာင္ေပတစ္ဖြဲ႔ျပဳစုၿပီဆိုလွ်င္ မၿပီးဆံုးမခ်င္း ဘယ္ေသာ
အခါမွ် ရပ္နားေလ့  မရွိ။  လံု႔လ ဝီရိယႀကီးစြာျဖင့္ ၿပီးေျမာက္ေအာင္ အဆံုးသတ္ေလ့ရွိ၏။
“ခုဒၵက ပါဠိေတာ္နိႆယက်မ္းႀကီး”  ကား  ဆရာေတာ္ဦးဗုဓ္၏  ေနာက္ဆံုးလက္ရာ ျဖစ္
ေလသည္။ အဆိုပါ က်မ္းႀကီးကို ျပဳစုစဥ္ ဆရာေတာ္ဦးဗုဓ္၌ ဒူလာဝမ္းသက္ေရာဂါ စြဲကပ္
ခဲ့ေလသည္။  မည္သည့္ ေဆးဝါး  ႏွင့္မွ် ေပ်ာက္ကင္းသက္သာသည္  မရွိခဲ့။ အေျခအေန
မွာ တစ္ေန႔ထက္တစ္ေန႔  ဆိုး႐ြားလာခဲ့၏။  အဆိုပါ ေရာဂါျဖင့္ ပ်ံလြန္ေတာ္မူလိမ့္မည္ဟု
ဆရာေတာ္ကိုယ္တိုင္ပင္ မွတ္ယူထားခဲ့ေလသည္။

ထိုသို႔ ေရာဂါမွာ တစ္ေန႔ထက္တစ္ေန႔ တစ္စတစ္စ ျပင္းထန္လာသည့္အေလ်ာက္ ကုဋီမွ 
ဆင္းရသည္  မရွိေလာက္ေအာင္  ျဖစ္ေနခ်ိန္တြင္ ျပဳစုေနဆဲက်မ္းဂန္  မၿပီးဆံုးဘဲ ပ်ံလြန္
ေတာ္မူသြားမွာကို  ဆရာေတာ္ စိုးရိမ္ေနခဲ့သည္။  သည့္အတြက္  တပည့္ရဟန္းမ်ားအား
၎ကုဋီထိုင္သည့္  မ်က္ႏွာမူရာ ေရွ႕တြင္  မီးေသြးမ်ား  သုတ္လိမ္းေပးထားရန္ မိန္႔ေတာ္
မူခဲ့သည္။  ဆရာေတာ္ဦးဗုဓ္သည္  ကုဋီထိုင္ရင္း အဆိုပါက်မ္းကို မၿပီးၿပီးေအာင္ေရးသား
ျပဳစု၏။  ဆရာေတာ္  ဦးဗုဓ္  ကုဋီအျပင္သို႔ထြက္လွ်င္  တပည့္ရဟန္းမ်ားက  ဆရာေတာ္
ေရးသား ထားေသာစာကို ကူးၾကရ၏။  ကူးၿပီးေနာက္ မီးေသြးမ်ားျဖင့္ ျပန္၍ လိမ္းက်ံေပး
ထားရ၏။

ဤသို႔ျဖင့္ ခုဒၵကပါဠိေတာ္  နိႆယက်မ္းႀကီးကို  ၿပီးေျမာက္ေစခဲ့သည္။ ထိုက်မ္းကား ဂါ
ထာ စုဏၰိယေပါင္း ပုဒ္ေရ(၄၈)ပုဒ္ ရွိၿပီး သာသနာေတာ္အတြက္ လြန္စြာမွ အက်ဳိးရွိေသာ
က်မ္းႀကီးတစ္ဆူ   ျဖစ္ခဲ့ေလသည္။   ဆရာေတာ္ဦးဗုဓ္   ေနာက္ဆံုးျပဳစုခဲ့ေသာက်မ္းႀကီး 
 ျဖစ္၍ ျပဳစုခဲ့သမွ်ထဲတြင္  အပင္ပန္း အဆင္းရဲ ခံရဆံုးေသာ က်မ္းျဖစ္ေပရာ က်မ္း၏နိဂံုး ၌ ေအာက္ပါအတုိင္း မွတ္တမ္းျပဳခဲ့ေပသည္။

“ငါသည္ ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ  မခ်မ္းသာေသာ ေရာဂါေဝဒနာ  ကပ္ေရာက္လာေသာ္လည္း 
ကိုယ္ႏွင့္ အသက္ မငဲ့ကြက္မူ၍ ဤနိႆယကို ေရးသားဘိသကဲ့သို႔ အသင္ စာသင္သား
တို႔သည္လည္း  ကိုယ္ႏွင့္အသက္  မငဲ့ကြက္မူ၍  ဤခုဒၵက  သိကၡာပါဠိေတာ္ နိႆယကို
(ဝါ) က်န္မ်ားစြာေသာ က်င့္ဝတ္သိကၡာကို အနည္းငယ္မွ် ျဖစ္ေသာ အဓိသီလ၊ အဓိစိတၱ၊ 
အဓိပညာသိကၡာသံုးပါးကို  ကိစၥတစ္ပါး  စြန္႔ပစ္ထား၍  ဖန္မ်ားႀကိမ္ခါ  လြန္စြာႀကိဳးကုတ္
 အားထုတ္ၿမဲပင္ ယွဥ္ေစကုန္သတည္း”။

(ဆရာေတာ္ ဦးဗုဓ္ ပ်ံလြန္ေတာ္မူေသာအခါ သက္ေတာ္(၅၅)ႏွစ္သာ ရွိ၏။ ဣရိယာပထ
မွ်တမႈ မရွိေအာင္  စာႏွင့္စာ မ်က္ႏွာေတာ္  မခြာစတမ္း စြဲစြဲလမ္းလမ္း ထိုင္ေန ေလ်ာင္း
ေနေတာ္မူသည့္   အတြက္ ထိုမွ်သာ  ေနထုိင္သြားရျခင္းျဖစ္၏။  ဆရာေတာ္ျပဳစုခဲ့ေသာ 
က်မ္းအေရအတြက္ (၆၁)က်မ္းျဖစ္ေၾကာင္း မွတ္သားရပါသည္။)

(စာေရးဆရာနႏၵမိုးၾကယ္ရဲ႕သိမွတ္ဖြယ္ရာ ျမန္မာ့လွ်ဳိ႕ဝွက္ခ်က္(၁၀၀) စာအုပ္မွ)

0 comments:

Post a Comment

တြဲလက္မ်ား ပညာေရးကူညီမႈအသင္းမွ လာေရာက္လည္ပတ္သူမ်ား အားလံုးကုိ ေႏြးေထြးစြာႀကိဳဆုိပါတယ္၊ေဝဖန္အႀကံေပးျခင္းမ်ားကုိလဲ စြမ္းႏုိင္တဲ့ဘက္က ကူညီေျပာေပးၾကေစလိုပါတယ္။

လာေရာက္လည္ပတ္သူအားလံုး ကုိယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ႕ၾကပါေစ " မိမိတုိ႔၏ ဦးေခါင္းကို အေပၚသို႕ ေမာ့ၾကည့္မေနဘဲ မိမိတုိ႕၏ ေအာက္ရွိ သူမ်ားကုိ ငုံ႕ၾကည့္ျခင္းျဖင့္ စာနာကူညီပါ။ ၎သည္ မြန္ျမတ္သည့္ ပရပာိတလုပ္ငန္းပါ။"